Los bericht bekijken
Oud 19 september 2010, 22:28   #7
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Het probleem hier is dat hij een tijd terug een loodgieter op ons af stuurde om een lek te laten opsporen in de gemeenschappelijke leidingen. Daarbij maakte die loodgieter een gat in onze muur, beschadigde hij tegels, de spoelbak van onze toilet en werd de wc bril van de zitting gerukt, op onherstelbare wijze... Ik stuurde daarop een aangetekende zending met de eis deze schade te herstellen. Ik kreeg hierop echter geen antwoord, noch van de loodgieter, noch van de huisbaas... Dus waarom zou ik hem nog ter wille moeten zijn, zeg nu zelf? De concierge zei ons trouwens dat we niet verplicht zijn dergelijk Telenet-abonnement te nemen maar dat deze werken nodg zijn voor eventuele volgende huurders die dat wel zouden willen... Waarom zou ik tijd en moeite moeten opbrengen voor de eventuele wensen van eventuele volgende huurders?
Heb je je huisbaas al eens gewoon gebeld i.v.m. het loodgietersincident? Meestal heeft dat meer effect dan aangetekende zendingen. Vanzelfsprekend ben je niet verplicht een Telenetabo te nemen. Tja, ik kan je alleen maar aanraden om contact op te nemen met de huurdersbond. Als ik in jouw geval zat, zou ik hem opbellen en zeggen dat ze de werken mogen komen doen zodra de schade door de loodgieter vergoed is. Iedereen blij.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden