Los bericht bekijken
Oud 21 september 2010, 21:45   #35
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Weer een schoolvoorbeeld van het typische hyenagedrag.

Roy Meersman (19) uit Bazel is het voorbije weekend in Hamme zwaar toegetakeld door een bende van vijftien vechtersbazen. De jongeman is minstens een week werkonbekwaam.
Zijn blauw oog is het meest zichtbaar, maar aan de rechterhelft van zijn gezicht zijn ook zijn oogkas, sinus en kaakbeen gebroken. Zijn arm en ribben zijn verstijfd.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
Mijn zeer poco-linkse Duitse ex-vriendin belde me ooit op omdat ze van zo'n voorval getuige was op een Duitse trein en er niet goed van was (een van de vele voorvallen die nooit de pers hebben gehaald). Toen ze haar hart gelucht had, zei ik, gemeen als ik ben: en nu zal ik eens iets raden: het waren Arabieren. Ze gaf toe: Libanezen. En hoewel ik het theoretisch niet kan weten, weet ik even goed als iedereen op dit forum behalve Artisjok (de andere poco's liegen), dat dat geen Libanese christenen waren.

Ik schrijf dit zonder de rest van de draad gelezen te hebben, riskeer dus dat ik verkeerd raad. Maar als het juist is: niet moeilijk toch?