Los bericht bekijken
Oud 22 september 2010, 08:28   #565
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik vraag mij af of die meisjes die nu verplicht in het thuisondewijs zitten het nu beter hebben ??..
- verplicht? Volgens het artikel konden andere leerlingen naar andere scholen, waarom deze leerlingen niet ook?

- niemand heeft die wijven de school uit gejaagd. Alleen hun schaamlappen moesten eruit, en zij zijn zo snugger om met de mohammedaanse kop in de mohammedaanse vod te willen blijven zitten. Tja, als ik onder mijn sombrero wil blijven zitten, zelfs als mijn werkgever de sombrero op kantoor verbiedt, dan moet ik mijn sombrero achterna, de straat op, en sta ik op straat.

Maar om dan zo oneerlijk te zijn het slachtoffer te willen gaan uithangen, daarvoor zou ik uit een veertien eeuwen oude traditie van geweld, valsheid en bedrog moeten komen; daarvoor zou ik moeten zijn gehersenspoeld door het krankzinnige gebazel van een pedofeet die zijn hallucinaties voor goddelijke ingevingen hield.