Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2004, 12:29   #13
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE
U denkt toch niet ééns mens hiermee te overtuigen om niet voor het Blok te stemmen. Integendeel zélfs, ik ben nog meer gebeten dan voorheen.
Dat een die hard blokker hierdoor niet overtuigd raakt om voor een andere partij te stemmen, ligt voor de hand. Misschien zijn er echter nog een hele hoop mensen op dit forum die nog niet weten voor welke partij ze zullen kiezen. Voor hen is het nog niet te laat: met voldoende informatie (zoals die hierboven) is er altijd een kans dat zij op tijd zullen inzien dat een stem voor het Vlaams Blok een stem voor de Haat is en dat ze beter niet voor die partij kiezen. Elke kiezer die er van weerhouden wordt om te stemmen op het Vlaams Blok, is een (kleine) overwinning voor de democratie.

Met democratische groet,

mag ik nu uw roze zakdoek eens... het heeft mij geraakt

Raf.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline