In de huidige maatschappij worden mensen bestuurd door mensen.
Jullie noemen dat democratie.
Ik noem dat "uw gat afgeven aan mensen die poen verdienen en ons wijsmaken wat zij willen en bereiken wat zij willen".
Geef mij maar de democratie in de vorm van voortdurende volksraadpleging, oftewel de shoera-model.
Waar het bestuur van het land op gelijk welk moment kan afgezet worden als het volk het wil.
En niet dien bullshit van volktvertegenwoordiger.
Maak een simpele rekeningoefeningetje en je komt snel tot conclusie dat het iets crimineel is.
Je wordt volksvertegenwoordiger aan de hand van een aantal voorkeurstemmen.
Wel tel alle voorkeurstemmen samen van alle volksvertegenwoordigers....Wat is de kans dat je 10miljoen telt?
Maw zo'n crimineel systeem is alleen goed voor een minimaal klein deeltje van de bevolking. De rest valt van den boot.
Op dit moment is er geen enkele politieker waarvan ik kan zeggen "voila, die vertegenwoordigt mij nu se!"
De ene mens is meer waard dan de andere.
Waarom mag Verhofstadt beslissen over mij?
We komen maar to the point,
uw eigen overgeven aan God wilt dus zeggen dat IEDEREEEN gelijk is, geen bestuur door mensen. Maar mensen als middel gebruiken om de rechten die God heeft gegeven aan de mensen uit te voeren.
De rechten zijn gegeven door God aan iedereen die bloed in zijn/haar lichaam heeft.
Als die mens het niet goed doen, wordt die eruit gezet. En niet wachten tot volgende verkiezingen ofzo, nee, direct hopsakee eruit!
Het probleem op dit moment is dat de mens te machtsgeil is, waardoor er niks anders ontstaan dan problemen als fraude, oorlogen, moorden, oneerlijke toestanden.
Waarom? Omdat de ene mens denkt dat ie meer waard is dan de andere.
Denk maar aan de leiders die bepaalde landen hebben.
Kortom, als iedereen zich overgeeft aan God, is iedereen gelijk.
Als dan iedereen ook Godsvrees heeft, dan pas zal de wereld de perfectie zelfe zijn.
Maar zolang de mens baas is over de mens, zal er nooit rechtvaardigheid zijn.
|