Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo
Zijn mening is persoonlijk?
1, dat is hier niet bij de wet van p.be verboden.
2, je hebt nergens en nooit een niet-subjectieve mening geuit.
In de citaat van Arti lees ik geen relativeren; ik lees wel een bezwaar, en terecht, tegen selectief citeren, denken, mening uiten en blabla..
Over inquisitie gesproken, zijn jullie soort de enigste die hier zich bemoeien met wat een andere denkt of gelooft of handelt.
Er zijn moslim crimineeltjes, grote criminelen komen niet eens in het nieuws, dat klopt, maar daar is wat aan te doen met de wet en niet met het zaaien van FITNA (ge-Nederlandiseerd geworden nu), haat en discriminatie.
Heb je iets tegen de aanpak van criminaliteit (ik ook trouwens), ga dan beroep doen op het parlement en schrijf een brief naar jouw partij (indien deze in oppositie staat) maar het blijven zaaien van fitna, haat en discriminatie is de grootste criminaliteit op openbare sites geworden.
|
Het behoort tot de forumregels geen persoonlijke of beledigende uitlatingen te doen over andere forummers en dat is het gemekker van Filo over "wonderland" wel degelijk, jij hebt me hier geen lessen te lezen wanneer ik meen daarop te mogen aanspreken. Ik ben geen moslima hoor, daar pakt dat toontje misschien bij maar niet bij mij!
Leg maar eens uit op welke wijze het "bezwaar van Arti" terecht zou zijn!
Bent u niet tevreden met de vrijheden te denken en te doen wat u wilt binnen deze Westerse samenleving? Dan is dat uw probleem, niet van anderen!
FITNA gaat niet bepaald over straatburgemeesters, ga je ontkennen dat die film bestaat uit fragmenten van moslimterrorisme wat wel degelijk gebeurd is?
Wanneer u dan zo bezorgd bent over de vrijheid van het denken, waarom zou iemand dan niet via die film mogen weergeven wat hij daarover denkt?
U staat voor selectieve vrijheden, wij mogen ons nergens mee bemoeien en moeten toekijken hoe onze samenleving islamiseert? Ik denk het niet hoor...
U zult moeten leren leven met kritiek op uw levensovertuiging, u mag dat mogelijk niet, maar die kritische kijk mogen wij wel..jammer voor u , dat wel!