Los bericht bekijken
Oud 29 september 2010, 18:00   #46
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Bij die auto bv.
De eerste keer wandel je daar vriendelijk binnen en omschrijft het probleem.
De tweede keer wandel je daar heel wat minder vriendelijk, om niet te zeggen kwaad, binnen omdat je te horen kreeg op de keuring dat je auto onherstelbaar was toegetakeld. Verboden tot het verkeer. Laswerken aan de chassisbalken ofzo. Om een voorwiel een beetje vast te houden. Wij kwamen net van een 3500km vakantie door Frankrijk met dat ding toen we dat te weten kwamen. Heel de vakantie gedacht:"Shit seg, als we terugzijn doe ik eerst den auto binnen, hij stuurt precies wat raar." Geloof me, dan ben je niet ver van 'blaffende klant' als je binnenwandelt.
Je bent dat helemaal als hij vervolgens met een voorstel komt; "Ik hoef het factuur van die laswerken niet te betalen en de kous is af". Enter blaffende klant. Hij vernielt mijnen auto en ik zou blij zijn dat ik daar niet voor moet betalen?
Aangetekend briefje, de woorden 'in gebreke stellen' gebruiken, adres advocaat gebruiken en vier dagen later cash in the pocket.

Wilt ge nu geloven da'k zo'n beetje terminaterachtige beelden voor m'n ogen kreeg van nen BigF die de autowrakken door de garage smeet en met een kanon de familieleden van die verkoper tot in Spanje schoot of zo ...
manta is offline   Met citaat antwoorden