Los bericht bekijken
Oud 30 september 2010, 14:58   #32
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincola Bekijk bericht
Ochiere, ik zei nergens dat je schrik moest krijgen van dat prentje hoor.
Ik ben altijd ter zake, maar ik neem mezelf gewoon nooit serieus.

Ja en, wat wordt ik verondersteld te doen met "de cijfers" (gewoon de ruwe 40% dus)? Spontaan 40% van de Marokkaanse gemeenschap haten?
Als ik je hiermee blijer kan maken, ik haat 1 Marokkaans wijf. Weliswaar niet vanwege haar afkomst maar vanwege haar gedragsstoornissen.
Het is inderdaad zo dat vele allochtonen niet altijd even braaf zijn, weten we allemaal. Wat we ook allemaal weten is dat ze ook niet allemaal even stout zijn.
Ditzelfde weten we allemaal over de Belgen, en gelijk welke andere nationaliteit.
Dus vraag ik nogmaals, wat moeten we doen met die 40%?
Dat cijfer geldt trouwens enkel voor dit land. Moet ik eens opsommen wat bvb Israël allemaal in eigen land uitsteekt? Gaat ietsje verder dan eens een mesje trekken of eens een flik een blauw oog slaan.
We kunnen er niets aan doen en dat zal ook niet veranderen, tenzij we ze allemaal terugsturen en dus gewoon andere landen met onze problemen opzadelen. Uiteindelijk is het allemaal heel psychologisch verklaarbaar hoor, elk van die bendes en individuen vallen zonder geweld te verslaan. De enige vereisten zijn heel veel respect en heel veel lef/bluf, dan kom je er zelfs zonder een schrammetje uit.
Klinkt mij goed, hoor!