Los bericht bekijken
Oud 30 september 2010, 18:16   #40
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik kan elke dag met het fietske, maar soms regent het of sneeuwt het en dan moet ik daar ook geraken, trouwens ik ben voor mijn werk verplicht, van gelijk waar ik ben op een paar uur ter plaatste te kunnen zijn als dat nodig is. 24 uur op 24 oproepbaar.
Als er 2 cm sneeuw valt in België geraak je met de auto ook nergens. Met de fiets nog wel als wat regeltjes breekt Met verse sneeuw 's morgens vroeg zie je het fietspad dikwijls niet en rij je op de baan of het voetpad. Wat later in de ochtend kan je het fietspad wel duidelijk herkennen. Daar waar ze de sneeuw of smurrie van de baan bijeen hebben geschoven. Het voetpad herken je iets later ook. Een aantal mensen heeft de sneeuw van voor hun deur dan ook mee op het fietspad gelegd. Maar o wee als naast het fietspad gaat rijden. Als duveltje dat ziet, weer een topic.

Maar goed ik ga ook alle dagen met de fiets naar m'n werk, door weer en wind. Ik deed er vroeger een 25 min over, nu ben ik al blij als ik er op 40 min geraak. Het is zon 10km. Met het ov moet ik 2 x overstappen en doe ik er minstens 1.5h over. Met de' auto of moto zou ik er 10 tot 15 min over doen in de spits. En dan zijn er die zich afvragen waarom zoveel mensen met de auto blijven rijden.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden