Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane
Tegenstrijdig. Nederland was steeds verdraagzaam inzake soft drugs.
Ik neem aan dat 'het volk' bij ons buurland kiest voor zelfbehoud.
En dan heb ik het niet over materiële dingen maar over zelfbehoud.
Verloedering van steden, ver-islamisering ....
Je kan proberen om mensen dat door de strot te duwen maar vroeg of laat valt de spreekwoordelijke laatste druppel in de emmer water.
Ik ken niets van de sociale vangnetten die er in Nederland bestaan maar deze zullen, net zoals bij ons, stilaan uitgeput raken.
Dat gegeven, samen met de stijgende levensduurte, geeft dit effect.
En dat heeft NIETS met racisme te maken. Wél met, zoals ik al schreef, zelfbehoud.
Elke burger in het westen ziet stilaan zijn eigen identiteit verdwijnen in een poel van vreemde talen en gebruiken.
Nederland IS verdraagzaam. Kijk naar de Molukkers die er wonen. Nooit echte problemen mee geweest.
Maar de snelheid waarbij de Islam zich wil ontwikkelen in de westerse landen in onrustwekkend. Dat ziet elk verstandig mens. Ook de meest verdraagzame.
Wat gebeurt is de normaalste zaak van de wereld. Verbazingwekkend dat het allemaal zo ver heeft moeten komen. Maar dat is waarschijnlijk ook het resultaat van kortzichtig links.
Je kan gastvrij zijn. Maar wanneer je gasten je regels en wetten proberen op te leggen en je kasten leegvreten, dien je ze beleefd maar uitdrukkelijk de deur te wijzen.
Dat doe ik thuis ook. U niet, misschien ?
|
En dat de Islam
zélf zo onverdraagzaam is als wat, valt natuurlijk ook niet in het oneindige te tolereren.