Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2004, 21:01   #18
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe

Hahaha. Erwin Persoons is ongetwijfeld weer zo'n nepprofiel van mr. Y.
U liegt.
Dat zegt u. Woord tegen woord.

Maar daar draait de discussie niet. Ik stel trouwens vast dat u niet inhoudelijk wil of kan ingaan op wat dhr. Van Oyen op dat forum schreef en dat gewoon jullie beweringen over unitaire instellingen ontkracht. Voor de duidelijkheid geef ik het nogmaals:

Citaat:
"Er zullen steeds tegenstellingen zijn. Indien deze bestaan tussen nederlandstalige en franstalinge architecten (bewijzen en argumentatie zijn ons totaal onbekend) is dit geen reden om te gaan splitsen."

Indien dit DE reden zou zijn dan ware dat inderdaad triestig.
Dat is het helaas niet. Elke vorm en poging tot reorganisatie en herstructurering wordt telkens geblokkeerd waardoor we tot dit resultaat komen. Belangen van individuen primeren op het algemeen belang, zo krijg je een lamgelegde Nationale Raad, met dit als resultaat. Ik zou het ook liever anders zien gebeuren, maar er is echt geen andere manier meer over, dan reactie en actie vanuit de Nederlandstalige Provinciale Raden.

Elke vorm van overleg wordt geweigerd ondanks voorstellen van de Nederlandstalige vleugel om de hervorming op een goede wijze te laten verlopen. Dit hebben we recent nog gezien.

Het is niet voor niets dat alle raden unaniem dit hebben goedgekeurd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden