Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dat is het hem nu juist, ik heb nog nooit 1 frank uitgegeven aan software. En toch draai ik windows en alle software die ik wil hebben, buiten 1 of 2 uitzonderingen. Net zoals de mensen roepen dat linux enzo gratis is, windows is dat ook.
Vanaf het moment dat MS particulieren gaat beboeten is het gedaan met hun monopolie.
|
Toch een klein verschil he 
Op de Open Platformen zoals Bsd, zijn de meeste verkrijgbare applicaties Open Source en/of gratis beschikbaar.
Bij Windows zijn heel veel programma's (incl. het besturingssysteem) niet gratis, als je die gratis gebruikt ben je niet meteen legaal bezig 
|
Niet legaal misschien, maar indien men je niet beboet komt het op hetzelfde neer é. Je rijd ook niet overal tegen de snelheid die je mag rijden, je bent dus ook strafbaar bezig maar doet het toch omdat men je toch niet overal flitst. Zoals ik al zei moet je wel heel anti zijn om het jezelf thuis moeilijk te maken en niet gratis windows te downloaden of van een vriend te copieren. Laten we eerlijk zijn, wie op dit forum betaald voor zijn windows bij zich thuis?