Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2010, 21:48   #52
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Goede vergelijking.
klopt en ik haalde maar een voorbeeld van groeten met je hand. Ik heb de rest niet eens benoemd, denk hierbij aan wat je met de andere hand moet doen, waar je het moet plaatsen, hoe je met je benen en voeten recht staat, welke beweging maak je wanneer je de groet met uitspraak verricht; de ogen ook, hoe je kijkt, waar, op welke manier, en hoe indien een grotere officier in je ogen kijkt, hoe kijk je terug. kijk je wel? hoe? hoe moet je rekening houden met de verschillende graden van officieren en andere groeperingen, de verschillen daarin enz enz. Dit allemaal maar voor een groet; er is nog training, examens, stages en praktijk (strijd, betoging, natuurlijke ramp ..).

Met uw voorbeeld van het gebed haal je echt niet serieus uit he, noch op vlak van ethiek (is het?), noch filosofie en noch onderwerping (determinisme?), om maar te zwijgen over de religieuze en spirituele aspecten daarvan.

Ik snap ook niet wat u uzelf wijs probeert te maken. Dat u misschien de site kent, en daar wat zit te lezen? Ik weet het niet, maar het interneert mij ook niet. In deze discussie heeft het absoluut geen zin om over het gebed te spreken. Hier is het onderwerp hoe verwijder je religie (volgens definitie van de topic starter) uit de maatschappij.

Hebt u hier ergens een bijdrage geleverd in wat betreft de vraag van onze collega Albrecht?
porpo is offline   Met citaat antwoorden