Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2010, 06:02   #113
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Wees eerlijk en laat dat betaalbaar maar stillekes vallen; velen moeten krabben om hun "vrijheid" te houden. Zo zie ik al eens een mercedes E en S klasse of BMW 7 reeks bij de Lidl en Aldi staan of de Colruyt.

En zelfs vroeger koste een auto duur in aankoop in vergelijking met wat verdiend werd -omgerekend zo'n 15.000€ voor een middenklasser terwijl de aankoop nu al op gemiddeld 25.000€ ligt daarvoor.

Wel is de populariteit van de wagen inderdaad toe te schrijven aan de relative vrijheid die je hebt maar inderdaad ook het openbaar vervoer dat inefficient en even duur dan eigen vervoer. Ikzelf sta ook liever 2 uur in de file dan 2 uur van bus naar trein en tram of bus over te stappen om tussen een hoop allochtonen of autochtone te moeten zitten die zich niet generen hun jukebox/gsm keihard te ztten of luidruchtig te zitten bellen.
Zo ben ik steevast met de wagen op een 45min in het sportpaleis maar met het OV duurt me dat bijna 2 uur! En dan spreek ik nog over makkelijk bereikbare plaatsen.
Waarom zou iemand met een Mercedes E en S klasse of BMW 7 reeks niet in de Lidl of Aldi mogen winkelen?

Vooroordelen???