Beste policarpe,
Tot nu toe heb ik genoten van uw bijdrage in deze wel heel speciale draad en bijgevolg ben ik enkele van uw meesterwerken gaan opzoeken.
Ik las net uw publicatie, "La Belgique fondée par les Égyptiens : preuves irréfutables", en ik moet zeggen dat ik versteld sta.
Niet alleen kan ik niet anders dan me neerleggen bij het feit dat de opgesomde bewijzen onweerlegbaar zijn, ik heb ook moeten inzien dat ik de theorie enkel kan versterken met eigen ervaringen.
Neem nu de pyramide van Waterloo die u vermeldt in uw onderzoek, op zich al een duidelijk bewijs, maar wist u dat deze dient als een "visual reporting point", vooral gebruikt door "VFR" vliegverkeer inbound op Zaventem landingsbanen 20 & 25L/R.
Dit kan geen toeval zijn, algemeen is geweten dat de kennis van de oude Egyptenaren is neergedaald uit de hemelen en dat pyramides dus toen al een functie als navigatie bakens voor de luchtvaart hadden.
We kunnen dus niet anders dan concluderen dat we dit gebruik overgenomen hebben van onze Egyptische voorouderen.
Met Vriendelijke groeten,
Gewoon Rizzz
|