Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2010, 22:14   #47
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerre Bekijk bericht
Wat een VB indoctrinatie zeg. Moet erg zijn om zo verzuurd door het leven te gaan.
Jij hebt mijn punt ook niet begrepen. Wat ik zei over 55+ers of vrouwen vind je dan wel normaal. 'We' moeten geen oplossingen zoeken. Dat moet de overheid doen. Dat is haar plicht. Indien een groot fabriek sluit kunnen vele mensen op brugpensioen. Soms al vanaf 50 jaar. Als je dat met een
verzuurde blik bekijkt is dat ook discriminatie. Ik beschouw dat als een oplossing voor een bepaalde groep.
Het wil niet zeggen omdat een vroeger beleid de zaken verkeerd aangepakt heeft (daar heb je ook gelijk in) dat men er nu niets meer aan moet proberen doen. Ik weet dat bepaalde racisten vinden dat ze allemaal maar moeten oprotten maar dat is niet echt realistisch. Dus vind ik dat ze maar eens moeten proberen om deze scheve situatie aan te pakken.
Wat een flauwe reactie zeg. Kun je niet wat creatiever zijn dan met het VB af te komen of zit je verzuurdheid in de weg. Het is niet omdat jullie linkse geindoctrineerden alleen maar durven te denken en zeggen wat het partijbureau voorschrijft, dat je dat moet extrapoleren naar anderen.

55+ maken minder kans omdat ze duurder zijn.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden