Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2010, 14:48   #1
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard Open brief voor VL-nationale frontvorming.

Toegegeven,

Ik heb er mijn reservaties bij, ik vertrouw de nva op diverse vlakken voor geen haar. Althans niet diegenen die achter de schermen mee de touwtjes in handen houden. Willen zij nog wel een onafhankelijke Vlaamse staat, staat in Europa, niet van Europa. Willen zij nog wel onze cultuur, zonder die onder de voet te laten lopen?

Twijfels, twijfels en nog eens twijfels...

Waar echter geen twijfel over kan zijn is de huidige patstelling. Groen! en sp.a staken al bij herhaling een mes in de rug van de behartigers van de Vlaamse zaak. We kunnen botweg zelfs stellen dat de Vlaamse zaak met de huidige partners blijft vastzitten aan de federale Belgische zaak.

En waarom?

Als alle nationalisten hun krachten zouden bundelen voor Vlaanderen en niet tegen elkaar. Met hun eigenheden, met hun karakters, met hun afzonderlijke punten, komma's en programma's... zijn wie ze zijn, maar samen zijn voor Vlaanderen.

Waren het niet de woorden van Eric Defoort, notior nva'er op 23 november 2007 op de 'volk, word staat!' evaluatie-dag:

'Als het om de natie gaat zijn we één'!?

Als het omdat ene politieke programma-punt gaat moeten we de andere punten durven overstijgen.

Het zijn misschien parels voor de zwijnen zoals iemand schamper opmerkt, maar dat wil niet zeggen dat het nutteloze parels zijn:

http://vlaamserepubliek.wordpress.co...r/#comment-320

Laatst gewijzigd door dominatrix : 16 oktober 2010 om 15:00.
dominatrix is offline