Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2010, 23:29   #5102
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream Bekijk bericht
praha , het is allemaal te moeilijk voor je. andere thread proberen?
Ja, dat is inderdaad wel je standaardtactiek. Ik zal even de hogere energieën raadplegen en eens in de toekomst proberen te kijken:

ik voorspel dat je nu de komende dagen links en rechts wat mensen gaat lopen uitschelden, zonder enige argumenten en met af en toe een afbeelding van een of ander obscuur boekje. Als iemand je om concrete uitleg vraagt, dan probeer je jezelf er onhandig uit te lullen door te zeggen dat "je het pad nu hebt getoond" of "dat je het masker hebt afgerukt" en dat we de rest zelf maar moeten uitzoeken. Erg gemakkelijk allemaal.

Uiteindelijk wordt iemand het schelden en de compleet nergens op gebaseerde arrogantie beu en vlieg je, andermaal, buiten. Dan verschijnt er plots een andere dubbelnick die komt klagen dat de vorige monddood gemaakt werd. Afhankelijk van je energie en tijdsindeling herhaalt dit proces zich enkele malen.

Daarna verdwijn je dan weer een tijdje. Ik gok dat je je dan ophoudt in de cafetaria's en/of bibliotheken van de vermaledijde universiteiten, om daar de studenten lastig te vallen, ongetwijfeld met de uitleg dat je eigenlijk te slim was om een diploma te halen of dat de proffen je niet moesten omdat je veel slimmer dan hen was of meer van die stereotype praatjes van drop-outs.

Misschien moet ik volgend jaar maar eens meedoen met het Zesde Zintuig.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden