Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2010, 10:18   #39
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ha, men voelt zich arm als men de gas en electriciteit komt afsluiten omdat men niet meer kan bijdragen aan de miljardenwinst van SUez. Of omdat de deurwaarder u op straat zet omdat je je maandelijkse schenking aan de huisjesmelker niet meer kan ophoesten. Of wanneer je je tanden voelt verrotten omdat je je geld nodig hebt om eten te kopen voor je kind. D�*n voel je je arm.

Dat valt allemaal te relativeren natuurlijk. Vooral als je voor je scherm leeghoofdige boutades de wereld zit in te sturen.
Kijk manneke: doe morgen een budgetbegeleiding waar je de mensen STRIKT hun geld kanaliseert naar hun 'essentiele' behoeften van warmte - electriciteit - water - huis en voeding en gezondheidszorg en kom dan nog eens terug met uw verhaaltjes van dit en dat wordt afgesloten..

De dag dat er één Belg is die onder strikte budgetbegeleiding staat (het bestaat zo niet zoals ik hier nu beschrijf dat het geld strikt wordt gekanaliseerd naar de behoeften want ze hebben altijd wel recht om hun geld te verkwisten aan allerlei andere dingen die zelfs ik niet heb) en die erin slaagt om tekort te hebben met 700euro per maand, die dag wil ik met aandacht luisteren naar uw verhaal.

Weet je, jij moet toch ook op het einde van de maand alles betaald krijgen, en die mensen moeten dat niet ??? Onder de mom van armoede ? Dat is toch echt wel het gemakkelijkste om die mensen te gebruiken in een valse marketingcampagne om iedereen schuldgevoelens te geven..
brother paul is offline   Met citaat antwoorden