Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2010, 22:40   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
voorafgaandelijke nota 1: ik simplifieer, om direct tot de kern van het probleem over te gaan. nota 2: ik spreek over ideologien en groepen, niet over individuen.

Sorry, maar het is een utopie om te geloven dat "het" allemaal kan beteren. Allles wijst er gewoon op dat we afstevenen op een grote confrontatie en wereldcrisis, een derde - en fatale- wereldoorlog zeg maar. Het is een kwestie van jaren, van ecennia. Niet van "if" but "when".

En die confrontatie is niet de confrontatie islam tegen het westen, zoals men op dit provinciaal forum graag wil geloven, maar het judaisme / zionisme tegen de gentiles. Want dat laatste is wat zich op wereldschaal afspeelt. Alles, maar dan ook werkelijk alles, de grootste spanningen op wereldvlak, de grootste bedreiging van wereldvrede, vindt haar oorsprong in die tegenstelling en kan tot die ene grote tegenstelling herleid worden. Inclusief het gezeik van new world order en associated samenzweringstheorien, allemaal herleidbaar tot die ene tegenstelling, als men de details grondig bestudeert. Dat valt echter niet uit te leggen op 5 minuten.

In elk geval, islamofobie is maar een detail in die tegenstelling, weliswaar een belangrijk detail. Islamofobie - en ik spreek als niet moslim- is een feit in de westerse wereld, en een gegeven op zich,maar het wordt wel heel subtiel doch grondig en heel handig aangewakkerd door de echte powers in control (nl die met geld en brains), zijnde de zionisten. Vandaar dat ik met geen enkele individuele jood een probleem heb, wel des te meer met het judaisme, de talmoed, het zionisme. En veel meer dan met ''de islam'', ook al zitten daar behoorlijk wat klootzakken.

Islamofobie zoals we dat hier op het forum zien is begrijpelijk, maar totaal naast de kwestie, al zal men dat hier, op dit forum, nooit willen inzien, tenzij het "twee voor twaalf" is.

Islam en de nation of islam zijn de enigen die nog weerwerk bieden tegen het judaisme en "associated ideology". Dat weerwerk van moslims verdient en kriigt mijn bewondering en begrip, als niet moslim. Wij westerlingen, zijn al lang uitgerangeerd (kijk naar de links in mijn onderschrift) door de macht en invloed van het judaisme. Hollywood, de media, de VS, allemaal helemaal ingepalmd door de ziekelijke talmoed cultuur met het geld en dus de power.

Vandaar Kallikles, ik zie uw goede bedoelingen wel, maar ik ben de laatste jaren fel geradicaliseerd, en volkomen "happy" met die gedachte. Ik ben de zionistische/judaistische (leugenachtige en destructieve) invloed in het westen meer dan kotsbeu en ik wil alleen al om die reden de moslims steunen. Er is maar 1 oplossing om een wereldschaal confrontatie te vermijden: westerlingen dienen dringend hun eigen identiteit te erkennen, en dan respect te geven andere volkeren, andere ideologien, nl de islam en moslims.

Dit is mijn eigen conclusie na jaren en jaren zoektocht naar "waarheid" eerlijkheid, leefbaarheid...
Get a life...

Vraagje: Heb jij een baan, of waar haal jij anders de tijd vandaan om zoveel energie in antisemitische literatuur te steken?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden