Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2010, 23:15   #13
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Get a life.... lol jochie....

Antwoord:

Zeik toch zo niet met holle stereotiepen kerel.
De waarheid moeten aanhoren shockeert. Geef eens degelijk antwoord ten gronde. Maar dat gaat niet, dat begrijp ik. Er is gewoon geen degelijk antwoord mogelijk. Als je niets meer moet bewijzen, vallen alle leugens weg.

Een studentje met heel beperkte levenservaring zoals jij kan dat niet verstaan. Ik vergeef het u.

Apropos,
ik moet geen baan hebben. ik ben al lang binnen.
ik moet geen arsen meer likken zoals jij ; ik ben al lang binnen.

Leef je liberale leugen maar jochie. Het is het grootste bedrog.

Mijn (internationale) beroeps- en levenservaring als "infiltrant": zionisten en "money men": de grootste klootzakken, psychopaten en huichelaars ooit. Een gevaar voor wereldstabiliteit. Kwestie van decenia en opnieuw liggen ze aan de basis van een groots wereldconflict.
Dat er in het internationale bedrijfsleven types tussenzitten die tot onethische zaken bereid zijn, dat weet ik ook wel. Dat Joden erg actief zijn in de hogere sferen, dat weet ik ook. Maar dat betekent nog niet dat er een Joods apparatus bezig is om de wereld over te nemen... zo werkt de wereld niet. Het is heel gemakkelijk om ergens een complot in te zien. Het is veel moeilijker om een complot te organiseren en geheim te houden.

Zeker een complot van de magnitude die u beschrijft, is onmogelijk uit te voeren en zeker niet geheim te houden. Daarnaast heeft u het over een groep mensen (cfr. Joden) die slechts in twee gedeelten van de wereld actief zijn: de VS en Europa, en die kleine strook in de Levant. U gaat mij niet wijsmaken dat die miljard Chinezen zich gaan laten beteugelen door een handjevol Joden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden