Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2010, 09:40   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Excuus, natuurlijk is kwaliteit de "belastbare basis" vanhet "Totaal belastbaar inkomen". Hoe ik bladzijde 41 uit de heer Dewever standaardwerk ooit over het hoofd heb kunnen zien, is mij een raadsel.
Inderdaad een onvergeeflijke fout als men hetvolgende zegt:
Citaat:
Tot op heden heb ik het N-VA dergelijke objectieven nooit horen formuleren, het N-VA formuleert wel voortdurend maatregelen (bvb. splitsen), techniekjes (bvb. responsabiliseren), mechaniekjes (bvb. financieringsmodellen), etc. Waar wil N-VA feitelijk naar toe met deze maatschappij? Omvat de N-VA maatschappij overigens Vlaanderen, Brussel en Wallonië?
Als men natuurlijk niet luistert of niet leest wat sommigen formuleren, dan heb je natuurlijk die dingen nooit HOREN formuleren, dat is waar.

Vooral dat het niet moeilijk is: het document van BDW is het ENIGE document dat op papier staat en vrij beschikbaar is. Zoveel leesmateriaal is er dus niet, he.

Maar op de vraag "waar wil de N-VA naartoe ?" is natuurlijk geen antwoord gegeven, want er is enkel op de META-VRAAG geantwoord: Hoe bepalen de regio's waar ze naartoe willen en hoe wordt dat gefinancierd ?"

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 oktober 2010 om 10:04.
patrickve is offline