Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2010, 07:50   #222
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Volgens sunnyboy is de hidjaab een symbool van ongewenst religieuse opdringerigheid. Het keppetje/kruisje ook?

Kei leuk om te lezen dat moslima's vrijwillig hun hidjaab dragen. Daar heb ik lang op moeten wachten.

Verder, zijn moslims opdringerig en dol. Genoeg tijd aan jullie verloren, ik ga een frisse neus halen buiten. Prettige avond allebei.
Noch het keppeltje of het kruisje geeft aanleiding tot haat en wangedrag tov ongelovigen. Uw teergeliefde en bijzonder hatelijke en wreedzame islam geeft het recht aan moslimdudes om allen die het apartheidsymbool niet dragen te molestreren.

Moslimas dragen met plezier het apartheidssymbool. Zo voelen ze zich verheven boven de ongelovigen. Moslimas kicken erop. Goed dat je het toegeeft. Pech voor de linkse dwaallichten die dachten dat moslimas gedwongen werden om iets bedekkends te dragen. Mispoes !

Ik begrijp dat jij daar niet mee inzit. Het zijn maar ongelovigen. Uw mierzoet maskertje is weer verdwenen. Ge hebt gelijk om snel te gaan lopen. Het werd weer eens te heet onder je islamvoetjes. dada honeypop

Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 oktober 2010 om 07:52.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden