Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2010, 18:17   #152
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Zo zie je maar dat het VB infeite gelijk heeft met hun harde lijn. N-VA, hoe dan ook een VB-light (of soft), haalt het niet met hun brave beleefde benadering. Ik herinner me nog een debat waarin Bart Filip verweet dat de uitspraak "Waar is de poen van uw pensioen? In de pocket van Mohammed!" not done was omdat Filip zodoende een hele bevolkingsgroep culpabiliseerde.

Had Bart niet beter gezegd: "je hebt gelijk maar je drukt het nogal hard uit."?
Ik geef even dit niet-Vlaams/Waals voorbeeld omdat het me opvalt dat Bart in zijn laatste uitspraken telkens begint over de verstrenging inzake de immigratie. Toeval?
Ben geen fan van Dewinter die het VB meer kwaad berokkend dan goed, maar met zijn opmerking dat "het geld van ons pensioen verdwijnt in de zakken van Mohammed" zegt hij niets anders dan de waarheid, hoe hard "de andere kant" ook staat te roepen!
Willen deze heren, met de nodige bewijzen dat ze geen leugens verkopen, eens mededelen hoeveel miljoenen er elke dag aan de multicul wordt uitgegeven, Mohammed's en andere??? Daar vallen we waarschijnlijk van achterover.
En dat ze daarna aan de "echte" Belgen die oud en versleten zijn en met een prutspensioentje verder moeten maar eens uitleggen waar de centen die voor hun beter pensioen zouden kunnen dienen wel worden aan uitgegeven!
En naar de toekomst ziet het er alleen maar erger en erger uit! We hebben de quota van diegenen die als "vreemdeling" door ons kunnen/moeten gehopen worden uit gewoon menselijke overwegingen al lang overschreden!
Niet alleen "de multicul is mislukt" maar ook "de multicul helpt onze sociale zekerheid naar het failliet" ! En wat dan?
Betalen al de werkenden dan belastingen om tienduizenden vreemdelingen die geen enkel nut hebben voor onze gemeenschap levenslang te onderhouden en van het nodige te voorzien? Die vreemdelingen die zichzelf bedruipen of zelfs helpen betalen aan het geheel, die zullen maar een fractie van die ganse groep zijn! In de plaats van "schande - racist - egoïst enz" te roepen, dat ze maar het tegendeel bewijzen! Zonder gefoefel met zogenaamde "Belgen" die dat "wonder boven wonder" ineens geworden zijn...

Laatst gewijzigd door andev : 25 oktober 2010 om 18:26.
andev is offline