Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2010, 00:52   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik vermoed dat de N-VA zich meer ergert dat men het echte gespreksonderwerp verdoelt en in plaats daarvan zoekt naar een rekenfout en de discussie over die fout probeert te voeren itt de inhoud van het voorstel. Als er een fout in zit moet deze besproken en gecorrigeerd worden, that's it. Me dunkt dat men het beste meerdere projecties maakt gaande van worst tot best case om zo een redelijk realistisch beeld te krijgen van het reëel effect. Het echte gespreksonderwerp, dat men nu negeert, is dat dat deze berekeningen, alhoewel handig om bij de hand te hebben, compleet nutteloos zijn zolang de FR enige hervorming van de financiëringswet, laat staan van responsabilisering weigeren. Met wat "geluk" kunnen deze scenarios zorgen voor een meer inhoudelijk gesprek maar ik zou er mijn adem niet voor inhouden.

Nja maar bon als NVA een voorstel doet dat de Walen zogezegd bijna niets zou kosten (het eerste decennium) maar vervolgens meteen honderden miljoenen kost vanaf volgend jaar is het maar normaal dat ze daar een probleem mee hebben.

Maar goed. Als NVA echt overtuigd is dat hun cijfers kloppen dan moeten ze maar een akkoord sluiten dat als ze niet kloppen NVA de rest wel zal bijleggen.
solidarnosc is offline