Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2010, 09:52   #154
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
VB heeft dan ook veel goede punten, wat is er fout met de goede over te nemen en de extreme standpunten er uit te halen? Begin nu niet dat NVA extreem is dat is wat de pers je probeert aan te praten. PS en spa zijn evengoed extreem in wat ze doen evenals groen. NVA stemmen is bij mij enkel een manier om de situatie recht te trekken. Ik ben niet voor het einde van Belgie het merkproduct Belgie is immers een goeie marketing naar het buitenland. Eenmaal de doelen bereikt zijn die ik voor ogen heb stem ik een andere partij die dan men doelen beoogt. Wat ik zie bij extreem links stemmers is dat ze of uit angst voor die partij stemmen of uit eigenbelang omdat ze hun dop willen bewaren of hun job (advocaten,.....) Belgie kan immers niet rechtgehouden worden zonder advocaten. Voor je zegt dat NVA stemmers uit eigenbelang stemmen,..... NVA heeft van in het begin duidelijk gezegd dat er zoiezo belastingsverhogingen gaan komen omdat het anders niet haalbaar is. Wat doet de SPA? Ze beloven opslag. Blijkbaar zijn de vlaamse kiezers wel slim genoeg geweest om hier niet in te trappen dus ik hoop dat ze nu er ook niet intrappen om NVA de rug toe te keren. Dit zijn ze nu immers aan het proberen door spa te laten onderhandelen. Als NVA nu weigert is het de NVA die de regering zogezegd opblaast (zie voorval met openvld) Ik hoop dan ook ten zeerste dat iedereen die zijn volgende stembiljet moet invullen dit in het achterhoofd houdt.
ik zal zelf wel formuleren wat ik wil zeggen, dank u.
Anna List is offline