Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2010, 11:20   #68
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
allez bon, ik ben er dus ook .

Mijn dank aan de moderatoren en het volledige beleidsteam, zonder wiens welwillende medewerking dit wijze besluit nooit zou genomen zijn.
Verder wens ik nog mijn dank uit te spreken aan allen die me via email, normal mail, smoelenboek, telefoon en irl hun steun en toewijding hebben betuigd. Dank zij hun niet aflatende bewondering en ondersteuning heb ik dat laatste anderhalf jaar kunnen overleven, alhoewel het tranendal waar ik me in bevond regelmatig overstroomde. Het is dus met een krop in de keel dat ik deze tekst hier neerpleur.

Een speciale vermelding wil ik dan ook nog eens geven aan de heer Filosoof, die - zelfs al stond hij al jaren in mijn negeerlijst - nooit heeft nagelaten mijn naam onder elk van zijn postings te vermelden met de smeekbede aan het moderatorteam om me aub terug te laten komen. Het spreekt vanzelf dat Filo nu onmiddellijk uit mijn negeerlijst wordt geschrapt.

Ik heb nu nog wel een vraagje aan de mods: beginnen we nu terug met een maagdelijk strafblad? of blijft gelden dat iemand die hier al jaren post en bijgevolg al een veelvoud aan - ondertussen vervallen - strafpunten heeft kunnen oplopen, extra gestraft wordt met extra lange straftijden?

Bestaat er ergens een prijslijst van de straftijden? Ik lees in het reglement wel een prijslijst van strafpunten, maar niet hoelang die strafpunten blijven gelden. Vermits ik van plan ben een strategisch plan op te stellen lijkt die informatie me wel nuttig.
circe
Zwartengeel is offline