Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny
Jij vindt pedoseksualiteit niet walgelijk : je hebt er zelfs respect voor als het verkrachtingsslachtoffer maar eten en drinken krijgt.
Eerst verkoop JIJ containers moralistisch gezever (om je haat tgo de RKK te etalren) om ten slotte volledig je kar te keren en wat vergoelijkend slijm te produceren als de pedosexuele praktijk zoals geinspireerd door de moordenaar-verkrachtende profeet Mohammed in beeld komt.
Bah!
|
Leer lezen. Ik zeg duidelijk: "de reden waarom
we pedoseksualiteit walgelijk vinden". Die we omvat per definitie ook mezelf.
De reden ligt in een gebrek aan reciprociteit. Enfin, dat denk ik toch. En daar je geen moeite doet om een andere reden aan te brengen kan ik maar veronderstellen dat je het met me eens bent. Die reciprociteit neemt af naarmate je iets terugdoet voor zo'n kind. Eten op tafel zetten, onderdak aanbieden en die kleine ook voor de rest een zo fatsoenlijk mogelijk leven aanbieden bvb. Dat doe je niet door pas te dokken wanneer die kleine een proces tegen je aanspant.
Soit. Ik ga het hierbij laten daar ik ook vandaag weer de indruk heb dat u me verstandelijk te min bent als gesprekspartner. U verdraait m'n woorden uit domheid of met opzet en slaagt er niet in de rode draad in m'n posts te vinden en/of erop te reageren. Daar waar u uw eigen punt ondergraaft en me gelijk geeft, doet u dat slechts door een 'nog erger' voorbeeld aan te halen van 'linksen'. Ik vermoed dat u zo 'scoort', als ware dit gesprek een voetbalmatch die door u en de uwen gewonnen moet worden. Ik heb noch in zulke wedstrijdjes noch in monologen erg veel zin.
mvg,
Andy