Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2010, 12:13   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Grote en kleine ergernissen

Op politicsinfo had ik zo'n leuk draadje waarin iedereen zijn dagelijkse frustraties kon komen toelichten, gaande van hallucinante boeteperikelen tot kafka toestanden bij de belastingen, maar ook gewoon huiselijke trollen die zorgen voor immense bloeddrukstijgingen, of zelfs verkeersperikelen waarbij je vooral niet politiek correct moet blijven.

Dus doe ik dat hier ook maar.

Ergernis van vandaag?

Microgolf combiné gekocht in Lidl, 2 keer convectie oven gebruikt en ploef! zekering gesprongen, lichtje kapot en microgolfdraaiplateau draait niet meer.
Binnen garantie.....
en dan mag ik nu die zwaren bak gaan inpakken (ja voor één keer heb ik die doos twee weken geleden weggekieperd toen ze papier ophaalden!!!!) naar de post brengen tussen mijn tanden, opsturen en hopen dat het in orde komt?

ik baal er zo van dat ik �*lles moet doen tegenwoordig. En als je het l�*�*t uitvoeren dan wordt het slecht gedaan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden