Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Dat Annemans en Vanhecke ook soms zever hebben verkocht ga ik niet ontkennen. Ik heb het hier over het niveau van debateren, niet over de inhoud van hun standpunten. Als je je politieke overtuiging (die bij mij helemaal niet VB is) niet kan loskoppelen van het niveau van een debat moet je niet te veel kritiek hebben op het VB, dan beland je zelf en het dogmatische bootje.
|
Tja, als je het niveau van annemans wel niveau kon noem... Die ging gewoon af in dat debat...
Zo grâppig hoe Annemans tekeer ging tegen het "gratisbeleid": Hij was TEGEN gratis onderwijs! totdat bart hem zij dat Kosteloos onderwijs in de grondwet stond!!! Haha, Annemans verklaarde daarna doodserieus dat hij VOOR kosteloos onderwijs was...
Tss, gewoon een draai van 180° nemen in een minuut tijd... Het toont nog maar eens aan hoe een populisten dat het zijn, en hoe ze zich in bochten wringen om toch maar hun "kritische" kiezertjes te krijgen!!!
|
sory, maar jij bent echt wereldveemd
het was vooral grappig om te zien hoe Bertje als "argument" aanhaalde dat kosteloos onderwijs in de Grondwet staat en Annemans er als jurist op wees dat dat gewoon compleet onjusit is. De haat bij Bertje stond trouwens weer in zijn ogen te lezen