Discussie: Quote-archief
Los bericht bekijken
Oud 5 november 2010, 23:06   #4062
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wie doet er hier eigenlijk uit de hoogte, door mijn - nochtans vrij voorzichtige - uitspraken als lachwekkende blunders in het quote-archief te plaatsen? Jazeker begreep het nochtans wel drie posts geleden.

Ik heb nergens geschreven dat er vandaag niet meer homo's zijn dan honderd jaar geleden, alleen dat we niet over de cijfers beschikken om dat een feit te noemen, wat jij toch maar bij hoog en bij laag bleef beweren. Er zijn tal van verklaringen te geven waarom jij in je jeugd minder homo's tegenkwam dan vandaag. Een mogelijkheid is dat er effectief meer zijn. Een andere verklaring is dat ze het moesten verstoppen. Een derde optie is dat ze het voor zichzelf verdrongen omdat het sociaal niet aanvaard werd. En als ik mijn best doe, kan ik vast nog wel een aantal andere verklaringen bedenken.

Ik sta open voor al die mogelijkheden, jij houdt wanhopig vast aan een van de drie en noemt jouw overtuiging dan een feit. Welnu, meningen worden geen feiten door dat 20 keer te herhalen. Feiten zijn feiten, vermoedens zijn vermoedens, meningen zijn meningen. In de draad in kwestie heb ik trouwens aangegeven dat ik het hele "top van de evolutieladder"-argument evenzeer toogpraat vind.
Ik wil trouwens het aantal met een vrouw getrouwde homofiele mannen en kindjes erbij geen cent geven, want dan zijn al mijn spaarcenten op en zit ik nog in de schulden ook. Citybank zou me nogal weten te vinden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 november 2010 om 23:08.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden