Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Dat heb ik.
Ge zegt: als het een paradox is, dan moet ik die oplossen.
Gezien een paradox slechts een schijnbare tegenstelling is moet die niet opgelost worden.
Dus ge begrijpt duidelijk niet wat een paradox is
|
het is pas een paradox als de tegenstrijdigheid opgelost wordt.
Zo niet dan is het een tegenstrijdigheid.
En dat is wat ik beweer.
Het is echter algemeen bekend als tweelingparadox, die echter geen echte paradox is, maar een tegenstrijdigheid.
Citaat:
Opnieuw, er is geen probleem, dus moet de wetenschap helemaal geen oplossing vinden.
De theorie klopt, want bewezen.
|
de theorie is tegenstrijdig, zoals ik hier al op velerlei wijze heb aangetoond en opnieuw uitgelegd in een apart topic.
Citaat:
Correctie: Schijnbaar tegenstrijdig.
|
echt tegenstrijdig zonder oplossing, die ik van jou niet zal horen, omdat je dan eerst de tegenstrijdigheid zou moeten kunnen begrijpen, wat voor jou ten ene male onmogelijk is.
Citaat:
Ik vermoed dat ge bedoelt dat ik niet weet wat de tweelingsparadox is?
(voor iemand die het Nederlands tot heilige taal promoot gaat ge er wel slordig mee om).
|
tweelingparadox is niet mijn benaming. En over onbenullige typefouten mag jij je druk maken.
Dat is echt iets voor iemand met een IQ van 70, vooruit: 80.........
Citaat:
Ik ken de paradox wel degelijk, we hebben dat gezien in de les quantumfysica.
Gij langs de andere kant maakt hier duidelijk dat ge het niet wilt of kunt begrijpen.
Maar ik begrijp, het. Het is niet voor iedereen weggelegd, het is niet zo eenvoudig als microwezentjes.
|
ik hoor weer alleen beweringen zonder argumenten.
Citaat:
Het is een theorie, de wetenschap behandeld niemand.
Het kan perfect zijn dat de ene tweelingbroer gelukkig is in de theoretische fysica en blij is thuis te blijven en dat de andere tweelingbroer eerder een practicus is en die reis met het ruimteschip wil maken.
|
de ene is gelukkig de dingen te kunnen begrijpen en de ander om de boel steeds weer in de maling te nemen.
Nou: zo heeft dan een iedere zijn taak.