Los bericht bekijken
Oud 6 november 2010, 21:26   #162
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Juist wel, daarom weet ik ook dat c+v nonsens is, want niets kan sneller dan c.
behalve dus het licht zelf = c + v. Daarmee verklaart Einstein namelijk zijn formule.
Citaat:

Net doordat de snelheid van het licht constant is.
dan zou ook de tijd constant moeten zijn, die van de lichtsnelheid afhankelijk is.
Citaat:
Het feit dat de tijd trager gaat bij hogere snelheden is de reden waarom de klokken in de satellieten met dat feit rekening moeten houden, anders zou het fout lopen.
de klokken moeten daar geen rekening mee houden, maar ze zijn daar op afgestemd, want het lichtklokken.
Citaat:
Het is geen theorie die ge kunt proberen weerleggen, het is dagelijkse werkelijkheid.
maar de theorie daarvan klopt niet.
Citaat:
Wat gij probeert te doen is even nuttig dan proberen te bewijzen dat de zwaartekracht slechts een illusie is.
ook hier heb je dus geen verstand van. Voor Einstein is de zwaartekracht namelijk gelijk aan een versnelling van de aarde ten opzichte van de aardbewoner, wat ook al onzin is. Of veroorzaakt door een wegschietend en versnellend heelal bij een raket. Anderzijds zou het komen door een kromme ruimte, waarvan niet verklaard kan worden waar die kromme ruimte dan vandaan komt.
Citaat:

Toch wel en ik heb al aangetoond waar in uw 'weerlegging' ge fout zit.
Je hebt niks aangetoond. Ook nu hoor ik weer geen enkele uitleg en weerlegging.
Citaat:

Om uw posts te begrijpen moet ge echt niet slim zijn hoor harrie
heel slim zelf, want nog niemand vat het en ook jij niet.
Citaat:
Maar ik zal u wat helpen.
Dit filmpje toont op een eenvoudige manier waar ge fout zit.
Ik zie geen filmpje, dus je zal het zelf uit moeten leggen.

Dat zal niet mee vallen.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden