Los bericht bekijken
Oud 7 november 2010, 15:09   #1
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.531
Standaard Modelbrief voor ontdopen

Ik heb onlangs mijn briefje in de brievenbus van de parochie waar ik ooit gedoopt werd, gedumpt.
Het was al heel lang dat ik niet meer geloofde (van mijn 12e ongeveer), ontdopen leek mij nu echter ook niet zo hoogdringend.
Na de schandalen van pedofiele priesters en de schandalige uitspraken van Léonard connard vond ik de tijd wel gekomen om duidelijk te maken dat ik met dat schorremorrie niets meer te maken wil hebben.

Vermits anderen misschien niet goed weten wat je in zo'n brief moet schrijven, hier mijn voorbeeld :

Citaat:
Ik, ondergetekende,
geboren te op
wonende te ,
zoon van
en van
'gedoopt' in de parochie te in
'gevormd', in de parochie te in vraag hierbij dat bij mijn naam in de desbetreffende registers zou worden vermeld in de kantlijn dat ik niet langer tot de katholieke kerk wens te behoren.
Ik wens ook bevestiging te ontvangen dat dit ook effectief gebeurd is.

Gezien de achterlijke en misdadige standpunten omtrent :

* homoseksualiteit
* gebruik van voorbehoedsmiddelen
* IVF
* celibaat
* vrouwelijke priesters
* gescheidenen
* masturbatie
* euthanasie
* abortus
* AIDS en de zogenaamde “rechtvaardigheid” ervan

en het beschermen van criminele, pedofiele priesters wil ik met deze schijnheilige kliek niets meer van doen hebben.
De katholieke kerk is hopeloos verziekt, geobsedeerd door seksualiteit en vertegenwoordigt een kracht van het kwaad in de huidige samenleving.
Als ik Léonard connard hoor, dan zaait hij haat en onverdraagzaamheid tov. mensen die zwaar ziek zijn, en is hij een ordinaire vrouwen- en homohater, die zijn geloof misbruikt als schaamlapje voor zijn verderfelijke visie.
In plaats van een kerk van de liefde is ze gedegenereerd tot een kerk van haat en uitsluiting.
Hopelijk komt er een systeem van Kirchensteuer zodat ik u ook financieel kan raken.

Zonder de minste vorm van achting,
Moge dit een bron van inspiratie zijn voor diegenen die niet goed weten hoe precies de zaken te verwoorden.
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden