Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
Ik heb nog steeds geen antwoord van je,
het enige wat je hier doet is de dingen vanuit referentie kaders bekijken en toegeven dat de trein vanuit het ene referentie kader beweegt (de aarde) en vanuit het andere (de zon) stilstaat.
|
geen probleem.
Citaat:
je zei nochtans:
Dit staat dwars tegenover wat hierboven staat.
|
Dat hangt er maar vanaf hoe je die zin interpreteert.
Wat ik bedoel is dat elk ding uiteraard deel is van een eindeloos systeem van bewegingen.
Dus die zou je moeten kennen om de uiteindelijke absolute beweging te kennen, want mijns inziens onmogelijk is.
Maar wat niet verhindert dat je over een deel van het systeem wel degelijk een conclusie kan trekken, zoals met name over de beweging van een trein tov een landschap.
Citaat:
Nadat ik je zo vele keren heb gevraagd om mij eens te vertellen of de beweging van de trein binnen "totale systeem van alle (oneindig veel) bewegingen" nu "echt" is of "schijn" blijf je maar rond de pot draaien zonder mij een klaar en duidelijk antwoord te geven.
|
die vraag stel je nu pas voor het eerst. En binnen een oneindig systeem kennen we de beweging niet.
Want we kennen het oneindige systeem niet.
Citaat:
Ik kan hieruit enkel afleiden dat je maar wat uit je duim aan het zuigen was toen je dit beweerde.
Nadat ik en anderen je hier keer op keer hebben op gewezen heb je dit ook ingezien en nu kan je niet anders dan rond de pot draaien en te proberen de aandacht te verleggen om toch maar niet (nog meer) af te moeten gaan, zoals je nu probeert te doen met die fameuze post 209 (waarop ik je een antwoord kan geven dat een kind van 9 jaar zelfs zou verstaan, ik hoop jij ook, zie mijn volgende post).
|
Ik hoor hier echter geen antwoord op mijn vraag.
Wel weer veel domme beledigingen.