Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2004, 18:44   #29
khaled
Schepen

Standaard

En sommige mensen mogen hun ding blijven doen. Weer zo'n staaltje van selectieve verontwaardiging :

Citaat:
thePiano :

Geplaatst: Ma Jun 07, 2004 02:09 @131 Onderwerp: VRT nieuws ...

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
bruut geweld schreef:
En gelijk hebben ze ! Hoe fier ik ook als Vlaming ben, ik schaam me soms als ik het Vlaams-zijn geperverteerd hoor worden door blokkers en hoe zij de niet-blanke Vlaming behandelen en hun racisme verkondigen onder mom van de Vlaamse leeuw.

[size=6]De mannen van het Vlaams Blok zijn geen Vlamingen maar fascisten en racisten.[/size] Je mag best fier blijven dat je Vlaming bent, ik ben dat ook nog altijd, maar [size=6]met dat bruine sch** [/size][/size]wil ik niks te maken hebben, en honderdduizenden Vlamingen denken daar precies hetzelfde over.

Sloppel en tot morgen.
Rechts mag daar niets over zeggen, of ze zijn tegen de vrije meningsuiting, links wil er niets over zeggen want hij staat 'aan hun kant'...

Ik blijf het herhalen, sommige mensen mogen zich veel meer permitteren dan andere.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden