7 juni 2004, 18:46
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Sinds een aantal dagen worden er op het 'vreemdelingenbeleid en integratie" subforum een aantal zaken gepubliceerd die volgens mij in strijd zijn met de anti-racismewet en aanzetten en goedkeuren van geweld tegen buitenlanders. De uit Nederland afkomstige forumgebruiker met de vermoedelijke schuilnickname "Ben Patriot", op Politicsinfo ook bekend onder de naam "Ben Militant" begeeft zich volgens mij met sommigen van zijn postings op de rand van het onwettelijke:
Naar mate de temperaturen buiten weer stijgen, komen die Middeleeuwse woestijnratten (Marokkanen) ook weer de straat op, en bevolken zij op
ratachtige wijze onze pleintjes en bankjes, die dan weer vervolgens door de meeste Nederlanders gemeden worden.
Ben Patriot Geplaatst: Do Jun 03, 2004 21:18
Topic: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16723
Hand in hand,
terug naar (Marokkanen) land!!
Een schuchtere poging om het overgrote deel van het geweld en terreur veroorzaakt door de zonen en dochters van Allah en Mohammed wel op een hele letterlijke manier daar aan die Haagse Hogeschool te verBLOEMEN!!
Maar goed dat ik daar niet studeer aan die Haagse Hogeschool, en mij die rozen zouden proberen aan te bieden...................!!
Ik zou ze allemaal uit hun klauwen slaan.
Zo iets delen die geitenneukers en kamelendrijvers maar in Mekka, Casablanca, Rabat, Istanboel, Ankara, Antalya, Mogadishu, Algiers, Caîro, Teheran of Kaboe(M)l
uit!!
Ben Patriot Geplaatst:Geplaatst: Do Jun 03, 2004 23:59
http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#517754
Of Ben's Topics de waarheid spreken laat ik al dan niet in het midden maar de wijze waarop over bepaalde bevolkingsgroepen wordt gesproken is ondermaats en degoutant. Ik heb dan ook metéén via de blauwe knop de moderatoren ingelicht in de waarschijnlijke veronderstelling dat zij de desbetreffende forumgebruiker zouden bannen of tenminste zijn posting censureren. Na een aantal dagen moet ik vaststellen dat de moderatoren op dit forum er blijkbaar géén graten inzien om zulke walgelijke topics te laten staan. Blijkbaar vinden de moderatoren op Politics.be dat de wet niet moet worden gerespecteerd en dat racistische bijdragen ongecensureerd moeten worden geuit. Blijkbaar is de sfeer op Politics.be stilaan naar het niveau aan het gaan van concurrent Politicsinfo.net Scheldpartijen en laag-bij-de grondse racistische spammers blijken nu ook de weg naar dit forum te hebben gevonden en nog steeds gaan de ogen bij sommigen niet openen. Zéér triestig 
|
Helemaal mee eens! Dat creatuur moest voorgoed verbannen worden van dit forum (en als het effe kan, ook uit de maatschappij).
|
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
|
De langverwachte outing van duveltje382
|
|
|