Los bericht bekijken
Oud 10 november 2010, 10:39   #302
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
doe vooral d�*t

er worden vijf vaste feesten afgeschaft, drie onnozele in de plaats gezet en twee vrij te kiezen, waarbij je niet weet of het werk uw afwezigheid wel aankan.
Wel, heel liberaal, voortaan KIES je er twee ZELF, dat is een LIBERALISERING van de feestdagen.

Citaat:
vrijheid van klederdracht bestaat als er ook andere legers hun uniform mogen dragen; Enkel de hoofddoek als vlag van islam en herkenbaarheidsteken om niet te worden lastiggevallen is me wat weinig! Dan ook Blood & Honour en peniskokers.
Mij goed hoor, maar de VRIJHEID van klederdracht voor religies is alvast een eerste stap naar LIBERALISERING.

Citaat:
dit item heb ik gemist - ho je bedoelt het aars-luchten? welke onderhandelingen? Allah bepaalt het uur en de duurtijd! jij noemt dat "onderhandeling"?????
Ja. Moslims krijgen de VRIJHEID te doen wat ze denken te moeten doen, dat is LIBERALISME. Welke drijfveren er achter hun eigen keuzes zitten is iets waar een LIBERAAL zich niet mee moet bezig houden, die geeft hen enkel DE VRIJHEID HET TE DOEN.

Citaat:
die vrijheid hebben we al. Alleen mag je als witte niet eisen dat je geen neger)arts wil, dan krijg je gevang en boete. Of bevallende Fatima kan eisen dat heel de operatiezaal vol met women-only wordt gepropt is nog de vraag. Dat moet je met haar eigenaar bespreken.
Het klopt dat de liberalisering van de artskeuze nog niet voltooid is, maar dit is al een EERSTE STAP ernaar.

Citaat:
het kernwoord is hier "ZELF".... ik moet dit gemist hebben. Ik neem aan dat het op dezelfde lijn ligt als ZELF mogen kiezen wie uw garagepoort plaatst? of ZELF uw eigen koe de keel oversnijden?
Dat is aan henzelf om dat uit te maken zal elke oprechte LIBERAAL u weten te melden. De STAAT moet zich niet moeien, zal elke oprechte LIBERAAL u zeggen.

Citaat:
sta me toe hier eerder de gore hand van Groen! in te zien. (met PS natuurlijk, communicerende vaten).
Heel het grapje werd trouwens opgestart door ons aller "kom maar binnen met je dorp" Marie Arena!
Ik zie toch overduidelijk LIBERALE standpunten.

Laatst gewijzigd door Pelgrim : 10 november 2010 om 10:40.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden