Los bericht bekijken
Oud 11 november 2010, 22:53   #32
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Hoe kan een kind het verschil zien tussen die geweren in de sportschool en dat wat ze zien op film of TV (daarbij niet vergeten dat de hoofdpersonen - zeker de helden - nadat een 100-tal kogels om hun hoofd vlogen, vlot weer recht springen)? Er is een reden waarom een kind pas op zijn zevende rijp genoeg wordt geacht om de leerstof van een eerste leerjaar te begrijpen, hoor en die is in wezen duidelijker dan de herkenbaarheid en de bedoeling van een moordwapen dat als attribuut aan een voorbeeldfiguur (kan de vader zijn of een feuilletonheld) wordt toegekend!
U bent van uw speelgoedgeweertjes ook wel vlot naar het echte werk overgestapt. Het maakte ù niet zoveel uit, sorry, ik begrijp mensen niet die graag geweren of andere wapens hanteren.
Ja ik geeft toe dat ik van speelgoed toestanden naar een bescheiden collectie ben overgestapt. Ik mocht echter met die speelgoedgeweertjes niet op mijn ouders richten, op de hond en op andere mensen richten. Op de kat mocht dit wel.

Ik wist goed genoeg, dat als ik mijn luchtbukske ergens opzette, opzet en raak was, en wat de gevolgen hiervan waren. Ik was toen een jaar of 13-14 geloof ik.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 11 november 2010 om 22:55.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden