Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Heeft u de briefjes "Gelieve enkel te betalen met bankcontact" aan de kassa's niet gezien? Ik heb vooral veel blabla gehoord over hoe ze alvast niet veel zin hadden om akkoord te gaan met besparen... vooral wat gelul over hoe het bedrijf nog rendabel was enkele jaren geleden voor de grootste crisis sinds de jaren 30' en dat ze teveel management hebben...
Heel constructief, die mannen.
Kom kom... vakbonden & willen werken, laat me niet lachen. Ik heb vakbonden al zo vaak zien zorgen voor stakingen, kheb nog nooit geweten dat ze hebben opgeroepen om te komen werken. Zo snel mogelijk op pensioen gaan is al wat die types willen.
Die "sjansaards" aan de piketten hadden een mooi jobke, en ze gaan nog vaak vloeken dat ze het kwijt zijn, want nu hebben ze niks. De enige groep voor wie ik dit erg vind zijn degene die konden inzien dat het slecht ging met het bedrijf en dat besparingen de enige uitweg waren... Met dat de vakbond het voor hen verkakt heeft, moeten zij nu maar deze mensen in dienst nemen.
|
Ga dat vertellen aan de mensen van Brinks en je zult nogal een 'vonk' op je oog krijgen, vrees ik.