Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2002, 12:12   #125
Barki
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barki
Door te zeggen 'zeg mij nu niet dat dat niet waar is' doet u een schuchtere poging om deze discussie lam te leggen. Helaas, het werkt als een rode lap op....

Nergens wordt vermeld hoeveel van de overvallen gepleegd worden door autochtonen of allochtonen. Nergens! Wel weet ik dat tussen de laatste ophefmakende schietpartijen in West-Europa zelden of nooit een man/vrouw van vreemde origine was. Dat in tegenstelling tot de slachtoffers. Maar naar analoge met wat een verkrachter als repliek heeft kunt u misschien ook hier opperen: ze hebben het zelf gezocht....
Pieterjan,

Waarom zou ik een schuchtere poging ondernemen om de discutie lam te leggen wat ik hoor , lees en zie zullen dan volgens u misschien leugens zijn

Asjeblief, hoe kan je nu zeggen dat er nergens in West Europa zelden of nooit een man/vrouw van vreemde origene was bij schietpartijen.

Gaan we zwijgen over de dodelijke slachtoffers die bij allochtonen in het millieu gebeuren en van de overvallen die met vuurwapens maar ook met andere voorwerpen gebeuren zowel bij de allochtonen als bij de autochtonen.

Pieterjan ben, jij blind of doof

Voor zover ik weet heb ik geen enkele repliek gegeven over
verkrachtingen. Dat is een ander onderwerp.

grts