Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2004, 12:26   #3
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Leterme
Ik ben het roerend eens met je analyse van de houding van Verhofstadt. Ik durf wedden dat de meesten mensen dat doorhebben.
Alhoewel ik volledig sta achter wat ik geschreven heb, moet ik toegeven dat het enkel maar bedoeld was als aanhef om u aan te sporen verder te lezen

Citaat:
Wat de media betreft: het is juist dat hun invloed steeds groter wordt, met alle voor- en nadelen. Hoe dan ook: wij zijn niet bang van een confrontatie met onze politieke tegenstanders op TV.
Dat bedoelde ik zeker niet. Het is alleen een feit dat TV-debatten worden vernauwd tot debatten met de "lijsttrekkers", en voor de CD&V komt dat neer op uzelve, uzelve en nog eens uzelve (een zeldzame uitzondering niet te na gesproken). Vindt u dat niet gevaarlijk om zoveel verantwoordelijkheid te dragen? Per slot van rekening zult u -hopelijk- niet de enige CD&V'er zijn die de komende jaren werk gaat verzetten in de parlementen...

Daarbij, hét argument is altijd dat "men BV moet zijn om verkozen te raken". Maar als de andere kandidaten überhaupt geen kans krijgen opm hun visie te verdedigen in die talloze verkiezingsshows, dan blijft men de facto met altijd dezelfde koppen opdraven natuurlijk. Ziet u daarom geen graten in het doorbreken van die vicieuze cirkel? Het zou u en uw partij mijns inziens alleen maar kunnen sieren...