Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2004, 13:34   #54
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Om je gerust te stellen: vele geïntegreerde allochtonen die ik persoonlijk ken, vooral dan de vrouwen en meisjes, kijken ook naar Familie. Ik denk niet dat mijn allochtone vrouw al 1 uitzending van The Bold en The Beautifull of van Wittekerke heeft gemist.
Dit maar om je duidelijk te maken dat de verschillen tussen allo's en auto's niet zo groot zijn zoals het Blok die graag wilt uitvergroten.
Wat zijn de verschillen tussen allochtonen en autochtonen volgens het Vlaams Blok?
Dat is ook dikke erwtensoep kijken. Het Vlaams Blok is voorstander om de huidige naturalisatiewetgeving af te schaffen en terug te grijpen naar de oude wetgeving, namelijk die van de bloedafstamming. En dan heb ik het niet over de snel-Belg wet maar over de gewone naturalisatieprocedure die nog altijd van kracht is en toegepast wordt. Als je bv de snel-Belg procedure wordt geweigerd (wat dikwijls voorkomt!) kom je automatisch in die procedure terecht en kan je't nog eens proberen. Maar dat is allemaal nogal technisch en langdradig om dat hier toe te lichten.

In zijn boek 'Baas in Eigen Land' van FDW uit 2000 licht FDW dat uitvoerig toe. Als het je interesseert kan ik daar wel meer over vertellen. Kort samengevat: Vlaming kan je niet worden, Vlaming wordt je door geboorte.

Zelfs dat laatste klopt niet met wat hij zegt. Vele allochtonen zijn hier geboren en getogen en zelfs ge-assimileerd(!) maar ook die worden verworpen door FDW en FDW is het VB.

Het beste bewijs is dat, alhoewel Turken en Marokkanen hier al veertig jaar zijn en we el aan de derde en vierde generatie toe zijn, het VB nog altijd aanstuurt op repatriering van deze mensen.