Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma
Op zich is het geen argument tegen een godsdienst, maar voor Hot Marijke blijkbaar wel:
Waarom krijgen deze uitverkorenen zo weinig persaandacht? Worden zij niet gediscrimineerd in vergelijking met hun katholieke tegenhangers?
En wat onze, al dan niet maçonnieke, politieke junta betreft, vernemen we - op enkele roze balletten na - ook bitter weinig. Over dat laatste heeft Hot Marijke toch ooit eens een boekje opengedaan, niet?
|
Heb ik ooit ergens beweerd dat er in andere religies of in zogenaamde Hogere Milieus geen kindermisbruik zou zijn? Overal waar er Macht heerst, wordt die misbruikt voor de meest perverse misdaden. Bovendien slagen die Machtshebbers er bijna altijd in om alles in doofpotten te steken. Met geld en omkoperij kan je nu eenmaal veel bereiken.
De befaamde Roze Baletten met VDB is een gebeurtenis van ver van voor mijn tijd, ik heb daar nooit een boekje over opengedaan. Het is enkel een bevestiging dat personen met Macht en Geld zich blijkbaar �*lles kunnen permitteren en er meestal ongestraft onderuit komen.
Mijn aandacht gaat nu naar de gruwelijke feiten die thans gebeuren, nogal logisch. Daarmee vergoelijk ik niks anders in dat "genre". Je kan Hitler niet goedpraten door te vertellen dat Stalin ook een massamoordenaar was, een kronkelredenering die dikwijls door extreem-rechts gebezigt wordt.
Indien er gelijkaardige misbruiken boven water zouden komen, eender uit welke hoek, zal ik die evenzeer aanklagen als de decadentie van de kerkpedo's en hun sympathisanten.