Los bericht bekijken
Oud 17 november 2010, 20:46   #3
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Je moet ook niet bij Scientology wezen, maar bij harriechristus en zijn atoomtheorie.

Overigens ben ik zelf Scientoloog geweest en ik vond dat ze wel een aantal goede ideeën hadden, met name een soort van therapie met een E-meter, een soort van leugendetector om traumatische ervaringen en zelf vroegere levens op te sporen.

Wel is mijn ervaring en ook van vele anderen dat het nogal om geld draaide.
En ook dat het daar nogal een streng regime heerste.
Ik heb het niet langer dan een half jaar vol gehouden.

Maar ze hadden wel een grappig idee dat er vroeger al ruimtevaartkolonies geweest zouden zijn, die hun misdadigers hier op aarde dumpten, en wij zijn daar dan de nazaten van.

Door dat idee van die vroegere ruimtevaartkolonies, samen met andere filosofische ideeën heb ik mijn atoomtheorie kunnen vinden.

Dus dat ben ik dan aan L. Ron Hubbard verschuldigd.
Ik heb hem nog een brief geschreven daar over, en kreeg een brief terug, maar helaas begreep hij mijn atoomtheorie niet.
Achzo, je bent lid geweest. Dan ga ik eerst effe mijn post aanpassen in die andere draad.
Scientology is een sekte, puur gecreëerd om mensen uit te buiten voor monetair profit zoals je al daarboven zei. Ik heb al meer dan 4 jaar last met die apen. Zo ignorant zijn zelfs Christenen en Moslims niet in hun geloof. Hele families worden erdoor uitelkaar getrokken.

Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 20:48.
openeye is offline   Met citaat antwoorden