Discussie: Aan de studenten!
Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2004, 19:18   #5
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Ik had inmiddels het rode boekje van Mao gekocht en uiteraard gelezen.
Help, had je niets beters te lezen dan Mao... Je leeft in het kapitalistische Westen hé, niet in een of ander feodaal boerengat in China... Je moet lectuur lezen die aangepast is aan de situatie, als je het wil toetsen aan de waarheid! Mao, is nu niet bepaald mijn favoriet...

Citaat:
· Go for uw eerste zit!
Ik neem altijd alles hoe het komt... Relax!!! en dat biedt goede resultaten, nooit meer inspanning dan nodig!!!

Citaat:
· Geniet van uw vakantie daarna
Always, en liefst niet in een streek als Vlaanderen...

Citaat:
· Bouw uw persoonlijkheid uit, breed-denkend en kritisch afwegend
De vraag is? wat bedoel je daarmee... Sommigen noemen een linkse visie bekrompen, ik zie het als de meest rationele en wetenschappelijke analyse van de samenleving!

Citaat:
· Vraag je af wat jouw toegevoegde waarde voor de maatschappij, hetzij Vaanderen, België, Europa de wereld kan zijn.
Ik stel mijn prioriteiten... Waarschijnlijk zou ik het wel ver kunnen brengen op wetenschappelijk vlak, moest ik mij daarop fixeren, maar ik overweeg nu echt wel of zoiets de moeite is, er zijn belangrijkere dingen in deze samenleving dan Fysica, Biologie, Wiskunde en Chemie!

Citaat:
· Leer zoveel mogelijk talen.
Dat zit snor... (6) Alleen spijtig dat er zo weinig aandacht wordt besteed in ons onderwijs aan wereldtalen als Chinees, Arabisch, Russisch...

Citaat:
In Vlaanderen hebben we bekwame mensen nodig.
Alleen pech natuurlijk dat het Vlaanderen van nu nooit iets aan mij zal hebben!!!
Wacht tot je hogere studies aanvangt en in je blok zit, dan zul je niet meer zo relaxt zijn.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden