Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2004, 21:20   #151
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Ik moet toegeven Broes dat mijn wereld inderdaad begint zwart te worden van zodra ik de woorden Vlaams Blok hoor .
Bon je beseft dan blijkbaar toch zelf datgene wat veel anderen al lang beseffen. Ivm het VB ben je niet meer in staat om rationeel na te denken, verblind door haat. Je zou er beter eens iets aan proberen te doen ipv je erin te wentelen. En als je je er toch zo slecht bij voelt, zou ik zeggen ga op vakantie en verwijder je eens een tijdje ver van de binnenlandse politiek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Vandaar ik moet braken dat een onschuldig iemand als dat mongooltje een vlag in zijn handen wordt gestoken en hem de woorden 'eigen volk eerst' verschillende malen laat roepen en dit waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen waar het voor staat...
Kijk he Neruda, als het VB zou gaan uitpakken met grote affiches van dat mongooltje zou ik dat idd ongepast vinden. Maar hier zie ik niets anders dan een mongools kindje dat zich een dag goed geamuseerd heeft zonder een vlieg kwaad te doen. En sinds wanneer is een vlaamse leeuw iets om beschaamd over te zijn? Wees dan consequent en vraag een andere nationaliteit aan, jij bent evengoed een vlaming. Of je dat nu wilt of niet die vlag staat evengoed voor jou.

En ja dat kind zal niet beseffen wat daar gezegd werd. Besefte jij als klein manneke veel van waar je met je ouders naar toeging? Moeten ouders die VB-aanhangers zijn zich wentelen in schaamte en weigeren om hun kind mee te nemen naar een VB-familiefeest? Neem eens wat afstand en probeer de zaken eens nuchter te bekijken zou ik zeggen.

Edit: een vb-aanhanger zal je nooit worden en dat is ook mijn bedoeling helemaal niet. Maar op het buitenlands forum heb je vaak wel interessante posts maar zodra het over het VB gaat is elke vorm van rationaliteit spijtig genoeg ver te zoeken...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden