Los bericht bekijken
Oud 19 november 2010, 21:29   #880
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dat u dat niet ervaart als een nadeel moet u niet vertellen arti is al lang duidelijk. Het "nadeel, grote nadeel" is arti dat vroeg of laat de waarden normen religie cultuur wensen en eisen en noem maar op van de migrant superieur moeten worden aan deze van de autochtoon. Kunt misschien even kijken naar bv. een Noord en Zuid Amerika of hoe nu uw oxfam de mensheid ervan probeert te overtuigen dat in bepaalde werelddelen de inheemse bevolking wordt uitgebuit door wie arti vul zelf maar in. U moet het waarschijnlijk niet opzoeken, u hebt toch de agenda van oxfam is het niet.

Tevens, kunt u even de voordelen noemen u weet wel, de grote voordelen die uw diversiteit zou kunnen betekenen voor het "eigen volk"?

Dat u niet ziet of wil zien dat iets of iemand z'n cultuur/religie opdringt in samenwerking met de nodige collaborateurs, hebt u enig idee waar dit onderwerp over gaat? of bent u de eisen van de nieuwkomers vergeten indien ze bv. geen hoofddoek zouden mogen dragen in openbare dienst?
Moet ik even helpen arti dan ook geen kerstbomen, geen paaseiren, geen kruisbeelden, geen goede Sint met een kruis op z'n Mijter en dan nu zoals dit onderwerp aangeeft een aantal feestdagen ombouwen zodat deze een minderheid (dus migranten) beter zou liggen of waarom zou men ze anders moeten veranderen arti.
Me dunkt dat jij niet goed begrijpt wat diversiteit betekent.
Diversiteit : De verschillen in waarden, attitudes, cultuur, overtuigingen, etnische achtergrond, seksuele geaardheid, kennis, vaardigheden en levenservaring tussen de individuen binnen een groep

Als ik het goed begrijp heb jij schrik dat "waarden normen religie cultuur" van 1 groep zullen overheersen. Jij hebt schrik voor een monocultuur.
Dat zou dan het grote nadeel van diversiteit moeten zijn!

Kan je eventueel uitleggen wat je bedoelt? met
"een Noord en Zuid Amerika of hoe nu uw oxfam de mensheid ervan probeert te overtuigen dat in bepaalde werelddelen de inheemse bevolking wordt uitgebuit door wie arti vul zelf maar in"
artisjok is offline   Met citaat antwoorden