Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2004, 21:34   #152
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Ik moet toegeven Broes dat mijn wereld inderdaad begint zwart te worden van zodra ik de woorden Vlaams Blok hoor .
Bon je beseft dan blijkbaar toch zelf datgene wat veel anderen al lang beseffen. Ivm het VB ben je niet meer in staat om rationeel na te denken, verblind door haat. Je zou er beter eens iets aan proberen te doen ipv je erin te wentelen. En als je je er toch zo slecht bij voelt, zou ik zeggen ga op vakantie en verwijder je eens een tijdje ver van de binnenlandse politiek.
Haha, volgens mij is het net de rationele analyse die mensen doen braken van het blok... Weet je wie er niets tegen het blok heeft... Je hebt 2 categoriën: 1 de echte nazi's, die zijn zich bewust en hun keuze is weloverdacht, men zou kunnen stellen, de groep waar zich de skiheads in bevinden en de rijkste stinkerds... 2 de heel grote groep die zich niet van de situatie bewust is, de mensen die geen benul hebben van de ideologie, de basismilitanten, de historiek en de achtergrond van het Blok... Het is op die mensen dat het blok teert...
Het is net enorm gevaarlijk als ineens een grote groep mensen het gevaar niet meer inzien, en ik kan geloven dat er sommigen zijn die dat wel zouden willen...