Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Ohja bij nader inzien ging die quote over de mosselkweek
Wij moeten al jaren belastingen betalen voor een facistische en racistische partij die zijn eigen volk voorziet van drugs, het slaan van vrouwen promoot en ons al jaren met leugens bestookt. what's the diffrence? Als het blok veroordeeld wordt doe ik de belgische staat een proces aan om mijn centen terug te krijgen en dat zou elke belg moeten doen feitelijk.
|
Begin dan maar al eerst met uw centen terug te vragen van de Agusta-zaak. De boete is nog steeds niet terugbetaald. Misschien kunt ge tegelijkertijd ook nog uw centen terugvragen over de RTT-zaak en de Ibramco-zaak. ... Dan was er nog de zwarte kas bij het ABVV... Moeten we nog verder gaan? Daarna zijn ze begonnen met elkaar uit te moorden...
|
Gij moet mij niet zeggen waar ik mijn geld van terug wil. Ik zie nog liever mijn geld in brand steken dan dat het aan het VB wordt verkwist.

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'
-Jurgen Verstrepen-